Gençlik Aşısı Nedir?

Gençlik aşısı zamanın etkisiyle deride oluşan ince kırışıklıkların, deformitelerin, sarkmaların tedavisinde kullanılan bir mezoterapi yöntemidir. Deride su tutan bir molekül olan hyaluronik asit içerdiği için nem aşısı olarak da bilinir. Hyaluronik asit ile birlikte çeşitli aminoasitler, peptidler ve vitaminleri de içerir.

Gençlik Aşısı

Hyalüronik asit, gençliğin sırrıdır. Belli bir yaşa kadar vücudumuzda gençliğin sürdürülmesini sağlayan hyalüronik asit; kan damarlarından eklemlere, iç organlardan cildimize kadar her yerde bulunur. 25-30 yaşlarına gelen kişinin vücudunda hyalüronik asit azalmaya başlar. Bu da bireyin “yaşlanma” adını verdiğimiz sürece girmesine neden olur. Hyalüronik asidin azalmasıyla birlikte onarım, parlaklık, esneklik ve tolerans giderek azalır. Gençlik aşısı yaşlanma sürecini yavaşlatmak, etkilerini azaltmak için alternatif bir yöntemdir. Bu yöntemle vücudun kaybettiği hyalüronik asidin geri kazanılması hedeflenir.

Profilo Aşısı: Profilo gençlik aşısı, hyaluronik asit içeren bir dermal dolgu maddesi olarak kullanılan bir üründür. Ciltteki kırışıklıkları ve derin çizgileri azaltmaya yardımcı olur. Ayrıca cilde elastikiyet kazandırarak genç ve sağlıklı bir görünüm sağlamak amacıyla kullanılır.

Jalupro Aşısı: Jalupro gençlik aşısı, amino asitler ve hyaluronik asit içeren bir üründür. Ciltteki elastikiyeti artırmaya, kırışıklıkları azaltmaya ve cildin genç ve taze görünmesine destek olmaya yöneliktir. Aynı zamanda cilt tonunu düzenleyerek homojen bir görünüm sağlamayı hedefler.

Aquashine Aşısı: Aquashine, hyaluronik asit ve amino asitlerin yanı sıra ciltteki lekeleri azaltmaya ve cilt tonunu eşitlemeye yardımcı olan bir gençlik aşısıdır. Cildin nem dengesini koruyarak daha canlı ve sağlıklı bir cilt görünümü sunmayı amaçlar.

İnneaaqua Aşısı: İnneaaqua gençlik aşısı, hyaluronik asit, amino asitler ve antioksidanlar içeren bir formülle cildin gençleşmesine ve canlanmasına destek olur. Ciltteki sıkılığı artırarak kırışıklıkları ve çizgileri azaltmayı hedefler.

Matrix Aşısı: Matrix gençlik aşısı, hyaluronik asit, vitaminler ve mineraller içeren bir gençlik tedavisi olarak kullanılır. Cildin doğal yapısını destekleyerek kırışıklıkları azaltmaya ve cildin genç, taze ve sağlıklı bir görünüm kazanmasına yardımcı olmayı amaçlar.