Stendo Tedavisi Nedir?

Vücut dışından bacaklara uygulanan içinde bulunan hava yastıklı pantolon benzeri bir giysinin şişip gevşemesi ile kalbin beynin ve tüm doku organlarının kanlanmasını arttıran ve dolayısıyla daha verimli çalışmasını sağlayan risksiz, kansız, bıçaksız düşük maliyetli bir tedavidir.

Stendo Tedavisi

Stendo med ile kalbin ve beynin damar ağı zenginleştirildiğinden kalbin ve beynin damarlarındaki darlık yada tıkanıklık nedeniyle kan alamayan bölgelerde bu küçük ara damarlar ile kan akımı sağlanır. Dolayısıyla bu tedaviye doğal bypass tedavisi de denir. Sırt üstü yatan hastaların belden aşağı baldır, uyluk ve kalça bölgesine pantolon benzeri ve içinde şişip inebilen basınçlı hava bulunan bir giysi uygulanır. Stendo med Ekg ve bilgisayar aracılığıyla bu giysinin her kalp atımında basınçlı hava ile şişip boşalmasını sağlayarak vücudun belden aşağısına derin masaj etkisi sağlayan ritmik sıkıştırma gevşemeler yaratır, ve kan akımının artmasını sağlar. Artan nitrik oksit arter ve venlerin genişlemesini sağlar ve kalbin ,beynin kan almayan bölgelerinin kanlanmasını sağlar. Damar sertliğinin oluşmasını önleyici, ilerlemesini geciktirici bir etki yaratarak yaşam kalitesini düzeltir ve ömür beklentisi uzar..

Stendo Tedavisi

Vücudun belden aşağısına, derin masaj etkisi sağlayan sıkıştırma ve gevşetmelerin her kalp atımında, ardı sıra uygulanması ile, kalbin çalışmasına ve kan dolaşımına destek sağlanan bir tedavidir. Bu nedenle kullanılan sistem “Noninvasive Circulatory Assist Device“ (Kansız Dolaşım Destek Aygıtı) olarak da tanımlanmaktadır. Böylesine, kansız, risksiz ve kolay bir uygulama, kalbin ve tüm organların kanlanmasının artması, fonksiyonlarının düzelmesi ve damarların güçlenmesi gibi çok önemli ve etkili sonuçlara vesile olmaktadır.